Jira Service Management 4.18 (Server a Data Center)

24.07.2021

Tento měsíc vyšla nová verze produktu Jira Service Management 4.18 (Server a Data Center).

Nová verze obsahuje tato vylepšení:

  • Možnost zobrazovat SLA na zákaznickém portálu. (Pouze Data Center)
  • Pro jednotlivé projekty deaktivovat vyhledávací lištu na zákaznickém portálu. (Pouze Data Center)
  • Možnost nastavit více emailových kanálů, pro vytváření požadavků, v rámci jednoho projektu. Pro každý emailový kanál lze nastavit jiný request type. Tato funkce je zatím v beta režimu. (Pouze Data Center)
  • Vylepšení mobilní aplikace. Agenti nyní mohou schvalovat a zamítat žádosti, odpovídat zákazníkům prostřednictvím komentářů v přechodech workflow atd.

Více informací naleznete zde.


Jan Kamarád 
Atlassian konzultant
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!